Saturday, April 4, 2009

My Bloody Valentine

Waaaaaaa lama da aku x update blog aku..sory geng sbb sibuk buat sistem baru untuk one of department aku..memandangkan aku pun da dapat kerja baru so aku terpaksa abis kan keje kat sini sebelum aku ke tempat baru..nnt aku story aku dapat keje kat maner..


Sementara tu aku nak citer skit pasal mov yang aku tgk rabu lepas (baru ari ni aku dapat update)
fuhh one of my faveret mov this years!!! memang memenuhi selera aku betul citer ni..bagi sape2 yang meminati cerita mcm The Hills Have Eye,Hostel,Wrong Turn this is totally for you!!! kalo kat US dier ade kuar movie ni dalam bentuk 3D but kat malaysia x der panggung 3D kalo ade pun kat Times Square. Kalo 3D ni kompom mmg bertambah menarik!!!

Jalan cerita yang membuatkan korang terfikir sape pembunuh sebenar yang terjadi di sebuah perkampungan.Sebuah kisah pembunuhan yang terjadi di sebuah lombong yang menjadi tanda tanyer penduduk sehingga aku terfikir mcm kisah benar yang berlaku di US. Costume pembunuh dalam cerita ni mmg class! siap dengan topeng gas! fuhhh mcm bole implement time DCA show ni..

Aku x nak citer lebih sbb mov ni korang patut tgk! seriusly best!

TWO THUMBS UP!!!

4 / 5

No comments: