Saturday, April 18, 2009

KL Metal Camp 2

KL Metal Camp Part 2, 2 week from now..akhirnya band yang aku ingin tgk dengan mata aku sendiri menjadi kenyataan ARADIA return!!!! bersama dengan band metal tanahair yang lain kecuali kemunculan pertama kali sejak kali terakhir dekat nilai kalo x silap aku la..Fleur Du Mal fully chiks lineup! ini band aku pun x penah tgk lg dan tergolong antara band yang aku nak tgk pada 2 mei nnt.

Aradia dengar cerita dr sahabat2 aku mengatakan ni reunion dorang dan akan menampilkan line up asal ARADIA!!! arghhhhhhhhh x sabar da aku nak lihat dorang beraksi kembali...last aku tgk dorang dlm VHS, memang totally gempak!! cover song yang mantop!

Hail and Salute to ARADIA!!!

p/s : kepada sesiapa blum dapat tiket tu baik beli skrg beb sbb early booking dpt diskaun ooooo RM25 jadi lg apa tunggu!

2 comments:

Takilala said...

Alamak, tak dpt tgk la. Agak2 Nov-Dec nnti ada gig tak? huhuhu

waxs said...

Dec tahun ni wa raser kemungkinan ade...