Saturday, April 4, 2009

Infernal Kaos Production (IKP)

Label yang berasal dari kepulauan barbudas hahaha..Label yang berasal dari South Korea, aku x pasti bila tahun label ni ditubuhkan.Meh aku citerkan sedikit sebanayak mcm maner aku mula megenali label ni dan bagaimana DCA bernaung dengan label ni.

Seingat aku, aku mula knal degan label ni oleh sebuah band MIG36 kalo x silap aku sampai skrg masih lagi mencari member band ni. MIG36 ni la menjadi proxy aku ngan IKP bermula. Bermula dari IKP menghantar satu email di mane kalo x silap aku IKP ade terima demo ke atau IKP dgr demo ni aku x pasti mcm maner yang direkommend oleh MIG36.


Dari situ bemula la aku berbalas email, trade stuff and everything with IKP. Dan dari situ IKP da mula menunjukkan minat untuk signed DCA.Kalo x silap aku band DCA adalah band kedua yang disigned oleh IKP selepas Sadiztik Impaler dan kemudian aku tgk dan makin bertambah mcm As Sahar, Land of Hate, Deathstruktion, Bestial Atrocity dan yang terbaru Soul Devour.

IKP jugak dan mereleasekan kembali DCA - Blood War Death 2006 untuk release worldwide under IKP jugak DCA juga terbabit dengan compilation Attack The Holy Lands dari label Total Death from Turkey.Tribute to As Sahar, IKP jugak aku perasaan banyak future projek sedang berjalan dan tinggal untuk direleasekan.

Ape pun for next Release of DCA yang bakal kuar end of this years. So Keep your eye open!

till then...

No comments: