Monday, April 27, 2009

RIP OFF ALERT!?

Aku x pasti bende betul atau tidak just aku nak berkongsi bersama jer la kot2 ade dikalangan bloggers yang kenal dan mungkin penah terkena dengan mende ni, so aku x pasti kesahihan mende ni...

malam semalam aku ade terima sms dari no yang aku x knal dan mungkin aku knal (sbb aku x save no dier) huhuhu..

Berhati-hati dengan sebuah label dari Negeri Sembilan yg dikenali HEAVEN PRISON DISTRO. Pemiliknya FAROZ ABD RAZAK sering melakukan rip off & menipu orang dengan menawarkan & sms menjual barang metal / UG. Ini bkn backstab statement tp banyak yg dah kene tipu dangan jumlah duit yang besar. Hantar sihir / bom kepada

FAROZ ABD RAZAK box d-8 Felda Palong 7, 73470, Gemas Negeri Sembilan.

so aku x pasti la mende betul ke x, so kalo korang ade info ke hape boleh la dikongsikan bersama.

2 comments:

Takilala said...

Perghh!!! siap alamat lagi. huhuhu. wa no komen, lagi pun tak pernah berurusniaga ngan dia ni. anyway thanx for info.

waxs said...

ok tapi wa x sure la mende true or not jadi just for info jer la...