Wednesday, February 11, 2009

Taken (2008)


Aku raser antara citer thriller yang best yang penah aku tgk.Kalo tengok dari segi para pelakon nyer memang x kenal seperti biasa filem hollywood yang sampai ke sini tapi impak yang ada dalam citer ni dan jalan citer dier mmg best! mula2 aku tgk pun mcm x best cume da x der cerita aku nak tgk jd aku tgk, mmg x mengecewakan aku laaa..

citer yang berkisar tentang 2 org sahabat perempuan ni yang menipu ayah (Liam Neeson) untuk pergi bercuti ke france walhalnye mereka sebenarnye mahu mengikuti tour U2 di europe setelah sampai paris mereka berkenalan dengan seorang lelaki dilapangan terbang sehingga mereka sampai di hotel (aku raser). Setelah mereka sampai di hotel mereka telah didatangi oleh 3 org yang tidak dikenali lalu menculik mereka untuk dijadikan perdagangan hamba seks dari sini bermula kisah dimana bapanya yang dari US mencari anaknya dengan pelbagai cara yang digunakan oleh bapanya sebagai seorang polis di US.

yang aku dapat tahu citer ni #1 di US.

Recommended!

9 /10

No comments: