Tuesday, February 10, 2009

21st Annivesary As Sahar






Sudah 21 satu tahun As Sahar hidup dalam dunia scene metal ni sejak aku disekolah menegah dan sampai ke hari ni...Akhirnya band aku mendapat kesempatan untuk beraksi bersama-sama dengan As saharian comrade One Barchiel, Malik Hanael and Wan Duduk (azareth) fuhhh selama ni aku dok dgr jer muzik dorang tatkala aku masih disekolah tapi kali ni dream become realiti!!! Thanks to Necropapic record n Nebiula prod for making this possible.

Penutup gig metal untuk tahun 2008 memang berjaya hampir 600 orang membanjiri MCPA hall di kuala lumpur untuk tgk as sahar live setelah hampir 9 tahun (kalo x silap) as sahar x live kat KL ni kali terakhir zaman album "baku karama" dekat bukit bintang.

sedikit pics untuk tatapan

As Sahar 2009





DCA 2009










After having a great show
(aku berbaju putih)



with wan azareth


2042

No comments: