Thursday, February 12, 2009

Soul Devour - soul devour


Soul Devour (Singapore) dari nama aku ingt dorang ni main brutal death but old school death metal like early sepultura. Demo ni mengadungi 4 lagu 1 lagu cover dari DEATH "mountain crystal" sound dalam demo ni clear dan jelas tapi aku raser dorang rekod satu layer gitar (maybe) sbb sound demo da ok but raser bunyi gitar mcm x penuh, x padat but sound death metal masih dengar lg. Riff demo ni byk mengingatkan aku zaman sepultura morbid vision punye album.

Sebelum aku dapat CD ni malik hanael ade ckp kat aku yang band ni antara band yang one barchiel minat sbb sound dorang like early sepultura than bila aku dgr mmg true mmg ade pengaruh kuat but dgn gaya tersendiri.Production yang bagus dgn cover cd yang keras dan demo ni bakal direleasekan kembali oleh Infernal Kaos Production (South Korea).

6 / 10

No comments: