Sunday, March 8, 2009

We in FA Cup Semi Final!!!

Wa kunci jam tepat kul 1 pagi, wa sedar je one barch bg sms kat yang malam ni dier x dapat nak nengok Man Utd lawan sbb nak g bawak geng Hayagriva jamming kat johor sbb esok (hari ini) depa ade show kat sana jadi wa kene update dier.


Ketiadaan Ronaldo x memberi sebarang impak besar ke pada Man Utd hampir semua first eleven cume yang x der berbatov ngan ronaldo defend mcm biasa, tengah anderson and park ji sung dan striker tevez n rooney.

Tevez mmg menjadi kalo digandingkan dengan rooney, gol pertama tandukan dan shoot dari luar kotak menjadi..fuhhh first half jer da 2 - 0 masuk second one barch da sms aku "Kompom masuk semi!" wa terus terlena kejap.


Sedar je da 3 - 0, sekali lagi one sms aku, "aku da kat kedai mamak ni rooney baru score!!" aku pun balas da kompom masuk semi final!!! Man Utd 4 - 0 Fulham gol ke empat aku x sempat tgk sbb da hanyut

Yeay!!!!

No comments: