Sunday, March 15, 2009

DAMN!

Kalo kalah dengan Sunderland ke x per lg ini kalah dengan......Arghhhhhhhh 4 - 1 plak tu.. semalam detik paling sedih, terus drop emosi aku semalam. Habis je wisel bertubi-tubi aku dapat sms berantai berbau cercaan dan mahupun maki-an SHIT!

Mmg semalam antara taktik Sir Alex paling x menjadi dari mula aku tgk 1st eleven dier, aku da raser semacam maybe dier nak main taktik speeding sbb tu dier masuk kan Anderson ngan Park Ji Sung tp ternyata kurang menjadi. Semalam 3 gol mistake from defender 2 from vidic 1 from evra. Ni td pun aku nak update blog aku pun aku kene perli ngan budak kecik plak tu, arghhhhhhhh lg tensen aku.

Sejarah ni pernah berlaku home n away season ni dua2 Man Utd kalah dengan liverfools tapi Man Utd still at top of the table dan Man Utd pernah juara dalam keadaan mcm ni jugak.

No comments: