Monday, March 2, 2009

Carling Cup 2009 goes to Old Trafford

Manchester United 0 (0) Vs Tottenham Spurs 0 (0)
Penaties 4-1

Sampai ke 1.30 pagi aku dok berjaga sambil bersms ngan One Barch. Aku harapkan 90 minit je last2 penalti terus semalam game serba x menjadi dengan penyerang Man Utd byk Off Target berbanding dengan Spurs yang byk menyerang On Target plak tu yang membuatkan tersentak dan hampir2 x bernafas aku.

Tevez byk peluang but bila Man Utd start attacking jer, nahh berlambak defend spurs dlm kotak penalti tu Scholes nak test pada jauh pun nampak mcm x bole. Lepas masuknya Anderson brazillian youngster aku raser Man Utd nampak mula bersemangat skit, Nani plak bwk asyik tersangkut jer.

Spurs mmg byk peluang depan gol tapi Man of The match game tu Ben Foster keeper muda Man Utd byk save kan cubaan Spurs.Mmg terbaik mamat ni aku raser Hot Prospect untuk replace Van Der Sar.

Cubaan terbaik Man Utd aku raser babak akhir 90 minit bila rembatan Ronaldo terkena tiang plak! aku da bangun da mase tu nmpk mcm nak gol last2 tiang! DAMN!

Bila penalti, antara kalah ngan menang je la, Man Utd penalti ni agak suwey skit,1st penalti Ryan Giggs sepak, tu pun aku igt x masuk kene tiang nasib melantun kat dalam.!st Spurs Dean O'hara sepak, Ben Foster dapat save bola tu fuhhhhh happy aku time tu yang 3rd penalti spurs pun x masuk, Man Utd kali ni semua penalti masuk!

3 Cups more
2 Cups already we won it!

No comments: