Wednesday, October 31, 2012

Paranormal Activity 4

Tiada yang special, kalo da masuk kali ke-4 tapi masih lg mengekalkan trademark movie ni. Plot yang berlaku hampir same dengan jalan cerita yang sebelum ni, yang membezakanya kesudahan pada setiap filem ni. Boleh agak ape akan jadi. Tapi aku rase mcm ade suntingan pada filem ni.. x sama mcm teaser yang aku tgk... kene cari yang unrated version maybe lagi seram..




Filem yang ke-4 Paranormal Activity (P.A) bertemakan pada tahun 2011 dan aku rase die kembali pada filem yang pertama P.A kalo sebelum ni, kalo nak ikut P.A 2 dan 3 menceritakan kembali pada asal usul dan punca ganguan pada family tersebut.

Byk plot yg terlompat dan berterabur. Plot yang aku rase mcm x de connection antara satu kejadian dgn kejadian yang lain. Bosan, rase seram tu da x de.

Kesudahan filem ni yang aku rase mcm tiba2 habis, x de kemuncak terus cut-off mcm tu je...

Actor pun mcm x berape nak natural, bole nampak muka actor yang cover2 berlakon, itu sedikit sebyk yang membuatkan movie spoil!!

1.5 / 5

No comments: