Friday, May 1, 2009

What New in ISeekStudio!! Guest What?

ISeekStudio ni yang paling aku suka tiap kali aku mai jer mokhtar akan tunjuk bende baru kat aku kalo x equipmentnya, skill n software yang dier guna..

Kali ni dier tunjuk kat wa...Analog Record!!!argggggggggghhhhh untuk record lagu like the old one!!! fuhhh teruja aku tgk!!! raser mcm aku nak record DCA guna kaedah ni je..FUKK!!

Tapi Mokhtar plak yang x tahu guna mende ni, siap dier kate ade satu band punk suruh dier belajar mende ni dan semua perbelanjaan di tanggung dorang..tergelak aku kejap bila mokhtar cakap mcm tu...

Dari aper yang aku dok berborak dengan mokhtar dier kate bende ni dier baru dapat dan belum explore lagi..ade 2 channel jer mende ni...perggg kalo dapat guna mende ni sound mmg totally analog!! Back to Old sound yang sememangnyer ade keunikkannya..
Tapi satu hal plak maner nak mencari pita recording nyer? bentley wa raser x der jual...nak kene cari dlm e-bay la cenggitu..harganya korang tahu2 la brape plak mahalnye...tapi kalo rekod guna ni memang nak ready dr awal dan x bole ade sebarang kesilapan maner x nye kalo silap payah da nak memeotong pita tu...



satu hal plak lagi...tapi aper pun ISeekStudio is always the best!!!

No comments: