Monday, August 31, 2009

Life Eternal

Huh! agak lama jugak aku x update blog aku ni. Dalam bulan ni jer aku pegi singapore je 2 kali, sempat jugak aku berbuka bersama as saharian kat saner.
Apa lagi kalo da pegi sane macam2 barang la aku borong kat sane. Ini salah satu stuff yang aku beli kat Hell labyrinth kedai milik Mike Priest (ex-Impiety)
Mayhem - Life Eternal limited to (3000 copies only) aku no yang ke 0396 dr season of mist.
Digipack DVD with slipcase,Emboss logo and artwork! 10 Free Sticker! and More!!


Nak ikut kan x der byk beza dengan album De Mysterious dom sathanas tapi version yang ni ade sentimental value from Atilla Chisar, inlay menarik!! Atilla menunjukkan surat yang penah dier dapat dari Euronymous untuk mengantikan Dead, gambar2 dr vault Atilla yang x penah keluar dr maner2 magazine serata dunia dan liner note dr Atilla. Nak ikutkan dari note yang atilla tulis dalam album ni, lagu yang ada dalam ni merupakan 5 lagu pertama yang direkodkan oleh mayhem tanpa mixed dan master kiranya lagu asal sebelum keluarnye De mysterious.



Recommended for The True Fan Of Mayhem!!!

2 comments:

Takilala said...

stuff kat kedai mike tu bnyk tak? murah2 ke sedang2 saja?
lagi satu, dia buat mailorder tak? sori aaa bnyk tanya. huhuhu.

waxs said...

huhuhu...xpa2...pasal mailorder tu wa x tahu plak..cube lu tanye kat myspace..harga tu tgk brg gak bro....ade yg mahal tahap gaban dan ade yg sedang2...yg murah sgt wa raser x der...