Friday, June 13, 2008

Malaysian Attack!

huh...setelah lama DCA n aku x main gig semenjak bulan 2 kalo x silap aku di kelantan yg meningal pelbagai cerita-cerita lucu tika berada kat sane...aku akui kesilapan aku...gagagagagga..Malaysian Attack kalo x gig ni akan berlangsung 28/06/08 sehari sebelum MYDM yg akan berlangsung pada 29/06/08 ni, ini disebabkan skizo da bungkus n da terlingkup...tu kate dr sorang member aku la...so terpakse la diposponekan ke tarikh baru ni..

dengar kate tempat ni best,banyak "ayam"..huuuuuuuu kompom la ramai yang x tgk gig byk la yg tgk "tarian tiang" dr "tarian metal"...

bole tahan gak band-band yang nak beraksi ni..ade yang aku da tgk dan ade jgk yg aku nak tgk..
flyers dier pun buat aku teruja nak beraksi..patriotik sungguh flyer ni....tahniah bg pencipta flyers ni..

1 comment:

iwanlaici said...

wahahahaha... apalah lu jong!! apa kata lepas ni lu masukkan aktiviti2 tempat kerja lu.. br gempak!!!